يتكلم علي النوع المناسب ليك لو كنت محتاج تعرف الصح ليك

 

المهندس :اي الاخبار
العميل : تمام الحمد الله
المهندس : امين يارب
العميل: كنت محتاج مكنه يابشمهندس
المهندس : تمام تحت امرك اي مجال شغلك علشان اديك مكنه تناسب عملك محتاجه الوان ولا اسود
العميل:لا اسود و انا زي ماتقول انا لسه فاتح مكتبه جديد وقدام مصلحه حكوميه وانشاء الله خير
المهندس : تمام انت كده محتاج حاجه وسط يعني
العميل: تمام ياهندسه
المهندس : في عندي توشيبا 30 صوره في الدقيه وفي باقي السرعات
العميل: تمام ياهندسه دي علي كام
المهندس : بي مبلغ كذا 00000مثلا ؟
العميل:ياه ياهندسه ده غالي السعر ده طاب لو حاجه اقل طيب تعمل كام
المهندس :بس انت الي يناسبك النوعيه دي وهتاكلك عيش كويس وعمليه
العميل: انا مش محتاج حاجه كبيره انا عاوز حاجه صغيره
المهندس : هي دي مش كبيره دي وسط وبردو براحتك
العميل:تمام اي عند صغير وسعر مناسب
المهندس :في كده ملتي فنكش
العميل: تمام ورني كده
المهندس :في النوعيه دي
العميل:تمام تعمل كام
المهندس :دي تعمل كد كده 0000.
العميل:تمام السعر حلو
المهندس :بس دي مش بتعت ضغط شغل
العميل:يارجل تتعدل انشاء الله
_________________________
وده بوست بيتكلم علي النوع المناسب ليك لو كنت محتاج تعرف الصح ليك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق